Bilder från DUS Weekend 16-18 maj

Några helger senare har jag äntligen hittat tid att lägga upp lite bilder.

Bättre sent än aldrig, håll tillgodo!

(:


Bolinde Munktells Konferensanläggning. Första dagen.Det blev väldigt mycket varm choklad denna helg, som man kan se här.Visst har vi varit kreativa? Tyvärr syns inte högen med post-it lappar som vi sedan delade in i dessa kategorier. Och det var rätt många..Varm choklad och godis dieten fungerade superbra (:Mitt i alltihopa fick vi ställa oss på led. Och massera varandra. (:Visst ser vi intresserade ut? En fullspäckad lördag tog ut sin rätt då och då.Visst är de söta? (:Inte lika söta kanske :PDagens höjdpunkt.Nej, det gjorde vi senare. Vad det här är vet jag ej.. (:Håller-koll-på-allt-Eva Lundkvist. (:Kan inte avgöra om denna bild blev bra eller bara skum..Otroligt söt häst (:Såhär fint stall finns det nog fler som vill ha.Sthlm ville se slottet, och då bar det av till slottet. (:Utvärdera helgen skulle vi också göra. Och skriva brev till oss själva. Högst intressant.Vi hade det rätt bra i den här salen. (:Såklart hade någon huvudet framför kameran när jag knäppte kort. Typiskt.


Nu ska jag snart ta mig in till stan för att träffa Malin och ta ett tåg till Arlanda. Vi ska därifrån ta en buss som vi inte vet var den går ifrån, till ett hotell vi inte vet var det ligger. Det kan bli kul.
Vi ska få åka på utbildning för regionala ULKutbildare. (:
Riktigt kul!


Nu ska man börja dra sig.
Simma lugnt. (:

Kajza

Lägg dig i!
Postat av: Charlotta Västerbotten

Åh, udnerbart! Vilka minnen som väcks till liv igen! Saknar alla GRYMT MYCKET!

2008-06-08 @ 20:20:53

Lägg dig i här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0