DUS Weekend 16-18 maj, och nu har vi tröjor. (:

Hejhej allihopa.

Imorgon lunch åker jag och Carro iväg på DUS Weekend i Eskilstuna. Det ska bli riktigt kul, det är två från varje distrikt i Ridsport Sverige som får åka, ordförande plus en till. Och efter lottningen förra mötet blev det Carro som fick åka med mig, vilket är en bra introduktion till vår nyaste ledamot. (:

Så Eskilstuna imorgon och hela helgen. Vi ska utbyta erfarenheter, får inspiration och gå på treårstest på Strömsholm. Jag ska nog ta med mig min enorma körteoribok, eftersom det idag damp ner ett brev från lilla Vägverket om att jag ska skriva teoriprov den 23 juni. Känns läskigt som tusan, och jag håller på att krevera tror jag. Pluggapluggaplugga. Pirrigt. Snart körkort. (:

Malin ringde mig idag. Mitt i lektionen som vanligt, men mina lärare börjar ha överseende med att min mobil ringer stup i kvarten. I alla fall så har våra beställda GRUS- tröjor kommit, helt underbart (: De blev tydligen riktigt snygga, och snart kommer det upp bilder här. Då kommer vi synas, så håll utkik efter oss och våra svarta tröjor med silvertryck. ^^.


Nu ska jag springa till bussen och möta killen. (:

Simma lugnt.
Kajza

Lägg dig i!
Postat av: Charlotta

Kul med en blogg! Då kan man ju följa allt som händer, får väl se om det är fler som tar efter :)
Ska bli spännande att se lite bilder från helgen också! Lycka till med erat arbete så hörs vi!
Charlotta - Vännäs US - Västerbotten!

2008-05-19 @ 14:13:14
URL: http://www.vannasrf.com
Postat av: Kajza

Härligt att du hittade hit! (:
Yes, snart kommer det upp bilder, och hoppas att alla skickar alla bilder till alla, men det löser sig nog.
Ha det bra, och hoppas på att man ses snart igen!
Tjing

2008-05-20 @ 12:21:23
URL: http://dusgavleborg.blogg.se

Lägg dig i här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0