bättre sent än aldrig?

Ja ja jag vet att det är länge sen jag skrev meen äsch har inge dålig förklaring helt enkelt bara för lat ibland.

Jag har nyss kommit hem från min ridning med Krona. Vi var på Gamlalandsvägen där vi plumsade i 30 centimeter djup snö super kul :D och sen kom den härliga galoppen där snön bara yrde. Det är då man ska ha en kamera med,  men som bara har försvunnit . Tror det är någon som har lånat den.

En bild på min lilla galna katt då :) Det är från i somras å då var han jätte liten :) Jo just det en bild till på galna kaninen mossi. På grund av honom har vi inget badkar längre.


 vill du leka med mig?mossi under badkaret

Allt från mig den här gången
/gill

Lägg dig i!

Lägg dig i här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0